TECH SUPPORT

VI HÅLLER DIN TEKNIK IGÅNG!

VÅR SUPPORT

Alla våra kunder får samma höga kvalitet på support - oavsett projektets storlek. Vi tror på rättvis behandling och att alla förtjänar professionell hjälp.

PROFESSIONELL SUPPORT

VAD VI ERBJUDER:

  • • Email support via support@sunros.se
  • • Snabb respons inom 24 timmar
  • • Professionell felsökning
  • • Tydlig kommunikation
  • • Uppföljning tills problemet är löst

HUR VI ARBETAR:

  • • Vardagar 9-17 (snabbast respons)
  • • Systematisk problemanalys
  • • Steg-för-steg lösningar
  • • Dokumentation av lösningar
  • • Förebyggande råd

VAD VI HJÄLPER MED

IT-SUPPORT

Dator- och nätverksproblem, mjukvaruinstallationer, säkerhetsuppdateringar och systemoptimering.

MOLNTJÄNSTER

AWS, Google Cloud, Azure - setup, migration, optimering och kontinuerlig övervakning.

DATABASER

Databasadministration, backup-strategier, prestandardoptimering och datamigrering.

SÄKERHET

Säkerhetsrevisioner, brandväggar, antivirus, backup-lösningar och incidenthantering.

WEBBSIDOR

Tekniska problem, prestandaoptimering, SSL-certifikat och hosting-relaterade frågor.

SERVRAR

Serveradministration, uppdateringar, monitoring och kapacitetsplanering.

FELSÖKNING

Systematisk problemidentifiering och lösning av komplexa tekniska utmaningar.

UTBILDNING

Teknisk utbildning för din personal och dokumentation av era system och processer.

SÅ HÄR FUNGERAR SUPPORTEN

1

KONTAKTA OSS

Skicka ett email till support@sunros.se och beskriv ditt problem så detaljerat som möjligt.

2

VI ANALYSERAR

Vi läser igenom ditt ärende och gör en initial bedömning. Du får svar inom 24 timmar.

3

VI LÖSER

Vi jobbar systematiskt med problemet och håller dig uppdaterad tills allt fungerar perfekt.

BEHÖVER DU SUPPORT?

Oavsett vilket tekniskt problem du har - vi finns här för att hjälpa dig. Kontakta oss via email!